Cílem semináře je dodat potřebné informace pro rozhodnutí, je-li tento model vhodný pro danou společnost. Účastníkům se dostane informací o potřebě a důvodech zavádění tohoto obchodního modelu, o jeho komponentech, personálních otázkách a principech zavádění. V možném návazném kurzu se pak účastníci věnují konkrétním krokům na uvedené otázky a dále se pracuje s konkrétními příklady, např. obchodními partnery atd.
o Seminář 4 – 6 hod., školení 2 - 3 dny,
o Seminář je určen pro vyšší vedení a obchodní manažery
o Školení je určeno pro: Key Account Manažery, obchodníky, stř. management.
o Principy
o Komponenty
o „Traffic light“ analýza pro:
- Cíle
- Informace
- Definice
- Strategie
- Plánování
- Realizace
o SWOT analýza
o Role a kompetence Key Account Managerů a členů týmu
o Spolupráce v týmu
o DMP – Decision Making Proces…